Agenda Workshops/Tentoonstellingen/Beurzen

Zaterdag 15 september - 1e Workshopdag van 9 voor het haken van Bohemian Blooms Crochet Banket.

Elke 15e van een maand in 2018: nieuwe blokken van het Crazy Crystals Mystery Project 2018 op de BERNINA Blog

Zaterdag 13 oktober - 2e Workshopdag van 9 voor het haken van Bohemian Blooms Crochet Banket.

Zaterdag 17 november - 3e Workshopdag van 9 voor het haken van Bohemian Blooms Crochet Banket.

Zaterdag 15 december - 4e Workshopdag van 9 voor het haken van Bohemian Blooms Crochet Banket.

15 december 2018 - 12e en laatste aanwijzingen van het Crazy Crystals Mystery Project 2018. De afronding van dit 12-maanden project via de BERNINA Blog.

18 december 2018 - Eerste aanwijzingen en voorbereidingen voor mijn nieuwe 12-maanden mystery project, dat ik via de BERNINA Blog weer ga doorgeven. Heel anders dan de twee voorgaande projecten, al werk je wel weer met de siersteken van je naaimachine, maar dan heel 'creatief'. Het is nog 'hush-hush', want een mystery project moet tot het laatste moment geheim blijven!

Nog 5 workshop zaterdagen, 1 x per maand voor 9-delige Bohemian Blooms Crochet Blanket - datums worden nog nader bekend gemaakt.

14 t/m 17 februari 2019 - Handwerkdagen te Zwolle

11, 12 en 13 april 2019 - Patchwork- en Quiltdagen in de Broodfabriek te Rijswijk